donderdag 25 maart 2010

Doosje

Wat doe je om een gezellige ochtend te hebben? Je geeft jezelf een opdracht (nu eindelijk eens dat doosje te maken), je zet een pot lekkere koffie en zet een gezellig muziekje op (Scandinavian Moods van Michaela Petri, vrolijke deuntjes, passen precies bij dit mooie lenteweer). En je bent zomaar een hele ochtend lekker aan de knutsel. Alles loopt op rolletjes, ook al heb ik met Velpon geplakt, alles zit recht! De deksel past strak over de onderkant en alle kleuren kloppen meteen. Zelfs dat hele moeilijke groen weggewerkt. Je snapt, ik ga straks fluitend aan de strijk.
 Het doosje is bedoeld om de kaartjes in te doen die ik gemaakt heb voor de vriendin van mijn moeder. Die vriendin moet eerdaags naar het ziekenhuis. (zie eerdere post). Ik hoop dat mijn moeder (en haar vriendin) het mooi vinden.

groetjes,

3 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wauw dit is mooi.
Je lint vind ik waanzinnig.
Lekker he als alles zo goed lukt.

Groetjes Jolande.

Suzanne zei

hij is echt geweldig. Ook erg mooi van kleur. Pas echt goed bij de lente.

En op je vraag of ik het lijntjes papier heb geprint. nee hoor gewoon bij de action een goedkoop kladblok gekocht. En knip knip klaar ;)

gr sanne

Anneke zei

Wat een mooi doosje!
Bedankt voor je lieve reactie op mijn kerstkaart.
De geemboste achtergrond is een cuttlebug embossingsmal 'snowflakes' ;)
Groetjes Anneke