maandag 3 mei 2010

Nieuw bloglayout en een gewonnen candy!

Wij zijn het weekend weg geweest en zijn net weer teruggekomen. Zaterdagochtend had ik nog even snel een kijkje genomen op de site van Gonny, omdat zij toen jarig was (Gefeliciteerd!) en een candy had uitgeloofd. Tot mijn grote verbazing heb ik die gewonnen! Je moest opgeven wat je dacht dat er in de verrassingscandy zat. Ik wist dat Gonny veel voor Nellie Snellen maakt, dus ik heb wat dingen opgenoemd die ik wel leuk vond om te winnen. Laat ik nou dit geweldige pakket gewonnen hebben! Helemaal compleet. Super!!! Het is mei-vakantie dus jullie zullen de kaartjes wel voorbij zien komen! Gonny mailde dat ze het al op de post gedaan heeft, dus met een beetje geluk is het er morgen al.

Ik ben helemaal heppie, dat snep-ie!

De mooie bloglayout is van Penilla. Zij maakt de leukste setjes en ik was helemaal verliefd op de koolmezen. Ik ben dol op de koolmezen in onze tuin, we hebben ook een paar jaar een nestje gehad in een nestkastje op ons terras.

Na zulke leuke dingen na een gezellig weekend hoor je mij voorlopig niet mopperen! Ik ga genieten!

1 opmerking:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie bloglayout en gefeliciteerd met je prijs.
Daar kun je weer veel moois mee maken.

Groetjes Jolande