donderdag 6 mei 2010

Nog een kaartje met haakwerk

Ook hierop gehaakt. De gaatjes maak je met een speciaal tangetje. Het is handig als je een patroon hebt, zodat je niet steeds hoeft te bepalen waar de gaatjes komen. De randpons is van EK, de vlinders zijn ook een pons, merk onbekend. Het plaatje is een 3D-fairy.

Ik kom steeds weer de foto's tegen van de moederdagkaarten die ik gemaakt heb. De kaarten zijn op de post gedaan, zondag zal ik ze op het blog zetten. Mijn moeder komt nl. regelmatig een kijkje nemen.

groetjes,

3 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

wat een leuk stalte vakmanschap heb je hier neer gezet. Erg leuk zo met die gehaakte rand. Bedankt voor altijd weer die humoristische reacties van je, ik lig vaak dubbel om jou opmerkingen,.,liefs Peet

Marga zei

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat mooi en knap!
Liefs Penilla

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een knapperd, mooi gehaakt weer.

Groetjes Jolande