donderdag 22 juli 2010

Vintage

Tsjonge, jonge wat is het warm. Veel te warm om te knutselen. Ik was bezig met het schoentje dat ik van Sanne gekregen had, maar heb de plakstrook te kort gemaakt en toen wilde het niet plakken. Typisch geval van uithuilen en opnieuw beginnen.

Maar er is meer te doen. Alle verhuisdozen zijn nu weer weg, maar alles staat nog niet op zijn definitieve plaats. Zoonlief heeft vooruitlopend daarop maar vast een housewarmingparty gegeven voor zijn vrienden. Wij zijn vriendelijke verzocht ons elders te begeven en hebben dus overnacht in een hotel met airco. Super-de-luxe, dat wil ik ook!

Vanavond komt dochterlief weer terug van haar vakantie. Ze mocht mee met een vriendin naar Frankrijk. Ik ben benieuwd naar de verhalen!

groetjes,

5 opmerkingen:

Hetty zei

WAUUUW wat een super gaaf kaartje

gr hetty

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterende vintage kaart.

groetjes jolande

Anoniem zei

Ben ook benieuwd naar de verhalen.

Groet Catrien

De Creakeet van Peet zei

zal straks snel een emmer koffie maken en luisteren naar al die spannenden verhalen, je kaart is super geworden, helemaal mijn ding....liefs Peet

Marga zei

Helemaal te gek.Wat een super kaartje!!!
Liefs Penilla