maandag 13 december 2010

Dag 4 opruimen en gebruiken

 Zo, ik heb vandaag heel veel te vertellen, dus ga er maar bij zitten. Allereerst dit kaartje, ik ben in mijn borduurdoos terecht gekomen. Daar vond ik dit borduurtje, het was een kopietje en ik weet niet meer hoe ik er aan kom. Maar ik heb het geborduurd met verloopgaren (van rood naar roze). Dat was het "oude". Het "nieuwe" is de sketch, deze is van Dutch Card Lovers.  Het papier is van October Afternoon, het papier dat lijkt alsof het krantenpapier is, zit op de binnenkant geplakt. De voorkant is in een golfbeweging geknipt. Het vogeltje is ook nieuw en is een stans van Marianne Design.
Tot mijn verrassing vond ik een reactie bij mijn vorige post van Myriam. Zij meldde dat ik haar candy gewonnen heb! Zo win je niks, en zo win je 3 keer achterelkaar! Want wat ik nog niet verteld heb, is dat ik bij de 3D Cards Challenge ook gewonnen heb met mijn kaartje!

De wet van Murphy geldt dus ook voor goede dingen! Ik moet maar snel een staatslot kopen!

Maar met deze vintage candy van Myriam en de candy van Anneke ben ik dik tevreden!

10 opmerkingen:

Marjan zei

Nou.. wat leuk! Jij boft maar!
Je kaartje is ook erg mooi, je gaat als een trein met je restjes!

Groetjes, Marjan

Angèle zei

Van harte met al die candy! Dit kaartje is een mooie uitwerking van de schets zeg en van het vogeltje ben ik weg!
Bedankt dat je meedoet met DCL, Angèle

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en zo leuk met dat geborduurde en van harte gefeliciteerd met
al je prijsjes maak er maar weer iets moois mee

gr hetty

gré zei

heel leuk je kaartje
en feliciteren heb ik al gedaan he
hahaha maar je huis is nu toch zeker zowat leeg
met al dat geopruim
freubelgroetjes van gré

Anke zei

Gefeliciteerd met het winnen.
Heel leuk kaartjes.
liefs Tessa

Anneke. zei

Je hebt wel hele leuke restjes nog. Meestal vind ik mijn restjes niet leuk. Prachtige kaart!
Groetjes Anneke.

anja curvers zei

Gaaf hoor gefeliciteerd met al die candy en dit kaartje is ook weer heel erg leuk bedankt voor het meedoen bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Haha..ik zou maar rennen voor een staatslor voor het geluk je in desteek laat. Wel leuk hoor, veel plezier met je nieuwe spullen.

Leuk zoals je de kaart gemaakt hebt.. Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Ellen zei

Wat een prachtige kaart Aleida en wat een leuk idee om dat geborduurde randje te gebruiken!
Fijn dat je meegedaan hebt met DCL.

Groetjes Ellen

miriam zei

Prachtige kaart aleida ,mooi zo met dat geborduurde randje

veel plezier met je gewonnen prijs.

Bedankt voor het meedoen met DCL

Groetjes miriam