donderdag 16 december 2010

Dag 7 Glimmermist

Als je dan toch bezig bent, maak je ook een kerstkaart, toch? Hij lijkt op de vorige maar nu met meer bling-bling. Op de ster heb ik Glimmermist gespoten, het is nog te zien ook!
Het papier is van Basic Gray, Wassail.

Het papier is al weer 3 jaar oud, het Ornare wel meer dan 10 denk ik. Het "nieuwe" hier zijn de stanzen van Marianne Design en Nellie Snellen en natuurlijk de bling-bing en de Glimmermist!

Verder regent het hier en is het dooi. Ik kom net van de tandarts die het gat in mijn kies weer gevuld heeft. Ik heb een super tandarts: ik kwam alleen voor een controle, maar ze heeft het gelijk gevuld. "Klaar is maar weer klaar" is haar motto. Dit is ook de enige tandarts waar je op tijd moet zijn, want dat is zij ook. Ik heb 1 keer wat langer moeten wachten, maar dat werd netjes door de assistente aangekondigd. Met een beetje geluk verlaat je de praktijk op het moment dat je afspraak zou beginnen. Waar kom je dat nou nog tegen? En ze heeft net zoveel patiënten als een andere tandarts! Kwestie van goed plannen, zegt ze.

Goed, dat was het voor vandaag, morgen iets heel anders.
groetjes,

8 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

Deze vind ik mooi! heerlijk die blingbling kan er geen genoeg van krijgen...erg leuk gedaanm mutsie en fijn dat je weer helemaal up to date bent met je gebitje. Ik gebruik geen utee voor het gebroken glas effect als je dat soms dacht maar gewoon versamark inkt en clear embossing poeder...Liefs Peet

Hetty zei

Wauuuw wat is hij schitterend en de blingbling
kan je goed zien, super hoor

gr hetty

Thea zei

Prachtig Aleida, en de glimmermist valt inderdaad goed op!
Hé zo'n tandarts hebben wij ook!! ;-)

Groetjes Thea

Anneke. zei

Hel mooi kaart. Het beetje glimmermist geeft nu net even de bling,bling!
Groetjes Anneke.

gré zei

heel mooi kaartje
groetjes gré

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

BBrr, tandartsen, ik heb het er zo niet mee, maar die ik nu heb, is ook goed stipt, leuk hé, iedereen content zo hé!

Mooi kaartje heb je daar weer gemaakt hoor!

Groetjes, Jaimie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Marjan zei

Je ziet die Glimmermist inderdaad glimmeren :)
Heel mooie kaart!!

Groetjes, Marjan