maandag 6 december 2010

Winterkaartje, een gewonnen candy en een award!

 Zo, wat een titel! En ik heb er maar 1 uitroepteken achter geplaatst, maar voor mijn gevoel hadden het er ook 10 kunnen zijn.

Yippie! Ik heb de blogcandy van Anneke gewonnen! Ik vind het super. Ik ben vooral benieuwd naar die doosjes, hoe het er uit ziet, hoe het werkt, .......
Helaas werkt de PTT niet mee. Hoe snel ze het ook versturen, met heel veel geluk krijg ik het pas zaterdag maar vanwege de kerstdrukte zal het wel volgende week dinsdag worden. Dan heb ik lekker nog heel veel voorpret tegoed!

Verder heb ik een mooie award van Miriam gekregen. Miriam: heel hartelijk bedankt, ik vind het een compliment!
Ik moet nu 8 dingen over mijzelf vertellen:
-Ik ben dol op de vogeltjes buiten, sinds we in het nieuwe huis wonen, hebben we 's zomers een koekoek op gehoorsafstand!
-Ik ben dol op de ouderwetse, Hollandse kerst. Zonder kerstman, kadootjes en gewoon in het rood en groen (met een beetje goud)
- Ik heb dus ook allemaal oude(rwetse) kerstballen.
-Ik werk in de binnenstad, dus ik fiets altijd naar mijn werk. Behalve als het glad is zoals nu, dan ga ik met de bus.

-Ik ben momenteel verslaafd aan de pepermunt. Helaas loopt dat niet goed af:
-Er is net weer een stukje van een kies afgebroken. Gelukkig kan ik over 14 dagen bij de tandarts terecht.
-Ik ben dol op het commentaar dat jullie achterlaten en check regelmatig of er weer iets bijgekomen is.
-Ik mag graag een rondje bloggen om te zien wat jullie (mee)gemaakt hebben.

Nu mag ik hem ook doorgeven, maar volgens mij heeft iedereen die awards leuk vindt, deze award al. Mocht ik je vergeten zijn, geef me dan een hint. Dan geeft ik hem officieel door!

En dan tot slot het kaartje: de sneeuwpop komt van dezelfde stof als vorige week maandag. De sneeuwvlok is zo'n plastic ding dat je op het raam kan plakken. Op de kaart plak hij niet, ik heb hem gelijmd met Pritt Powerstick. Daar doe ik ook vellum mee, dus ik hoopte dat je de lijm dan niet zou zien. Dat is aardig gelukt: je ziet wel de lijntjes, maar niet de lijm.
De sneeuw is gemaakt met Liquid Applique en de heattool.


groetjes,

12 opmerkingen:

Anneke. zei

Hallo Aleida,

Prachtige kaart! Wat is de Liquid Applique leuk spul, hé. Gefeliciteerd met je gewonnen candy en award. Op dit moment heb ik nog geen mail van je ontvangen. Wil je het nog een keer proberen? Mijn mailadres staat bij mijn profiel.

Groetjes Anneke.

Thea zei

Leuk leuk leuk, wat een prachtige ijskristal!!!
Gefeliciteerd met je gewonnen candy.

Groetjes Thea

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en gefeliciteerd met je prijs en met je Award

gr hetty

gré zei

heel leuk kaartje
en gefeliciteerd
met je prijs en je award
freubelgroetjes van gré

Yvonne zei

Gefeliciteerd met je prijs en je award en wat een lief kerstkaartje echt leuk.

Groetjes Yvonne

Marjan zei

Geweldig kaartje, wat een leuk spul is dat!
De Prittstift is een handig ding voor dit soort spulletjes, dat blijkt wel. Ik houd het in gedachten, want heb hem ook.
Gefeliciteerd met je candy en natuurlijk met je award. Leuk hoor!!

Groetjes en fijne dag,
Marjan

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Leuke kaart en proficiat met uw gewonnen prijs en de award !

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Aleida.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je award en je mooie prijs.
je kaart vind ik heel leuk.

groetjes jolande

Jolanda zei

Gefeliciteerd met je award en met je candy en wat een lief kaartje zeg!Heel mooi!!
Fijne avond,Jolanda.

Anneke zei

Hoi Aleida,
gefeliciteerd met je candy! En wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!! Wat leuk dat je meedoet mijn mijn candy, maar zou je je naam nog bij mr. linky willen zetten ;)
Groetjes Anneke

miriam zei

Nogmaals gefeliciteerd met je award hij is je gegund,maar ook met je gewonnen candy heel veel plezier daarmee.

En ven op je vraag nee ik denk niet dat ik de 12 tags van T Holtz ga maken heb nog maar een paar van zo'n stempels.

gr mriiam