woensdag 17 juli 2013

Klein kaartje

Dit is een klein (11 x 11 cm), vierkant kaartje.
Het is gemaakt van stevig, dubbelzijdig bedrukt karton uit blok DS 8914 van Studio Light.
Op het kaartje zit een klein taartkantje en daarop een plaatje uit 2009 (easy sk 93) Ik vond de plaatjes zo mooi, maar had er nog nooit wat mee gemaakt. Het zijn 3d-plaatjes met glitter er op en ze zijn makkelijk uit het papier te drukken, je hoeft dus niet te knippen.

Om niet de aandacht af te leiden van het lieve meisje, heb ik er alleen een paar houten vlinders bij geplakt. De vlinders heb ik geverfd met parelmoer verf.

Ik heb meteen nog een paar van deze kaartjes gemaakt, maar wel in een andere stijl. De vogelstans is van Marianne Design en de koffiepot en de kopjes zijn van Joy! Crafts. Het randje zit in het blok.

groetjes,

15 opmerkingen:

Cora Schram zei

Ze zijn wel heel snoezig deze kaartje.
Klein maar fijn zullen we maar zeggen.

Groetjes Cora

Ans Gilbert zei

Hoi Hilda,
Wat zijn ze leuk, je kaartjes, lief plaatje van het meisje en de parelmoerverf blijft leuk om te gebruiken..en natuurlijk zijn de andere 2 kaartjes ook schattig..liefs van Ans

jolanda zei

leuke kaartjes

gré zei

hele leuke kaartjes
super gedaan

Anita Meijer zei

Wat een superschattige en prachtige kleine kaartjes heb je gemaakt Aleida, ik vind ze stuk voor stuk prachtig.
Liefs van Anita

Irene zei

Ze zijn LIEF Aleida, klein en fijn!!

xx Irene

Karin zei

Wat een leuke kaartjes!
Gr. Karin

Bea zei

Leuk klein kaartje Aleida, 3D plaatje ken ik ook, heb het ook nog ergens tussen al mijn 3D plaatje, ze zijn inderdaad erg leuk....

groetjes Bea.

Frosien zei

Mooie kaartjes Aleida, leuk afgewerkt, groetjes Frosien

Antoinette Voorn zei

Wow wat zijn het weer schattige kaartjes! Mooie kleurtjes ,Super!

Gr Antoinette

Rosina zei

Hele lieve kaartje Aleida...mooi hoor die plaatjes...

groetjes Rosina

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaarten dit geworden en wat staan er weer veel op je blog. Ik was er een poosje niet geweest zoals je misschien gelezen had op mijn blog. Ik vind de kaart met de poes erop ook zo leuk. Maar ik ben dan ook gek van poezen. Groetjes Janny

Femmy zei

Prachtige kaarten Aleida!
groetjes Femmy

PIKO hobbyblog zei

Ach dat zijn prachtige kaartjes!
Groetjes,
Pia

Marjan zei

Schattige kaartjes, Aleida!