vrijdag 22 november 2013

Très Chic

Even iets anders kan kerstkaarten. Tenslotte zijn er in deze periode ook jarigen die een kaartje willen!

Studio Light heeft voor diegenen die de kerstkaarten al zat zijn, een hele mooie, romantische lijn uitgebracht: Très Chic! Zo mooi, om je vingers bij af te likken!

Bijpassend basispapier, heel veel plaatjes, teksten, embellishments, noem maar op!

Op deze kaart heb ik wit glanskarton gebruikt voor het randje om de foto en de swirls. De bloem heb ik op de beurs gekocht.

groetjes,

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Prachtige chique kaart heb je gemaakt,inderdaad très Chic, mooie bloem, staat er super bij, liefs Ans

Karin zei

Heel mooi Aleida!
Fijn weekend, gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Aleida, heel mooi.
Liefs van Anita

Rosina zei

Schitterend verjaardagskaartje Aleida...leuk die bijpassende accessoires...

groetjes en een fijn weekend..
Rosina

Irene zei

Echt tres chic, een prachtige kaart Aleida!!

xx Irene

Erica ♥ zei

Hij is heel mooi met die zachte
kleuren, toppie !
Een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefss van Erica ☼

Antoinette Voorn zei

Wat is die nieuwe lijn toch gaaf en je hebt er zoveel vellen van! Je jaart is super!

Bea zei

Prachtig verjaardagskaartje Aleida en inderdaad prachtig papier en afbeeldingen....

groetjes Bea.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig.

groetjes jolande

Marjan zei

Prachtige romantische kaart, Aleida! Mooi plaatje met dat prachtige flesje! Ik vergeet steeds te zeggen dat ik dankzij jou nu weet dat die knoop op mijn kaart een slopensluiting is ;) Bedankt daarvoor! oude spulletjes van de oma's bewaard en soms niet weten waar het voor was.

Tinie zei

Wat is dit ontzettend mooi, super die details en ik ben weg van de kleuren, schitterend!!!

Groetjes Tinie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha naam genoot,

Zeker een mooie papier stijl en ik zou er zo verliefd op worden als ik dat al niet ben op SU. Wat heb je er een leuke beetje romantische kaart mee gemaakt. Echt chic! Gezellige zondag en de groetjes van Lida

corryskaart zei

hoi aleida nou zeker een sjieke kaart en menig vrouw word blij om deze te ontvangen zo mooi ie ie!!
groetjes,corry

Marjanne zei

oh lalala très chic

Bep zei

Hoi Aleida,

Dat is inderdaad een hele trés chic kaart zeg mooi plaatje.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaarten staan er op je blog. Ik had er gemist op de een of andere manier. Maar ze zijn leuk. Groetjes Janny